Alle faller, selv profesjonelle idrettsutøvere!

Categories Blogg


Alle har falt noen ganger. Når de går sine første steg, er på trehjulsykkel, første gang på ski, men også når man har lært å sykle og stått på ski. Man ser profesjonelle på tv som faller både på sykkel, ski og til og med de som løper. De faller og reiser seg opp igjen. Men vi, vi blir faktisk flaue når vi faller. Selv hvor mye de har trent. De våknet kl 04 for å trene, og trener profesjonelt. De burde vel ikke falle vel? Joda de gjør det.
Fortsatt tenker vi at vi faller i livet hele tiden. Er det noe rart da? Kan ikke være profesjonell på alt vel, og når de faller er det vel ikke så farlig? Forskjellen på mange som faller på sykkel, når de løper og til og med folk som går vanlig er at mange gir opp. «Jeg falt så da vil jeg ikke dette mer». Tenk om alle skulle gi opp. Tenk om vi skulle si et stort «nei» til alt vi ikke får til. Samfunnet er perfeksjon. De som har barn sier til barna sine at de skal reise seg opp og prøve igjen for alle faller i blant. Men noen ganger så skjer ikke det med de. De gir opp fordi de har gjort det så mange ganger. Hvis man skal bli god til noe så må vi prøve hele tiden, og tenk selv profesjonelle faller! Men de reiser seg faktisk opp selv om de er på tv!

Husk at livet kan være på samme måte. Vi alle faller men vi må reise oss opp igjen. For det går virkelig ikke slik samfunnet er nå tenker da jeg.

Og falle gjør vondt!! Vi bør hjelpe hverandre og det er så viktig at vi forstår hvor viktige hverandre og oss selv er! Og faktisk har medmenneskelighet til hverandre.

Derfor selv om jeg faller. Selv om ting ikke alltid går bra. Er ikke jorden et sted der alle mennesker kan falle, men vi kan jo som oftest reise oss opp igjen? Jo så jeg gjør ting jeg ikke mestrer om jeg er 2 år, 15 år, 24 år, 25 år eller om jeg er 110 år! Ikke la livet vinne her nå. Kjemp videre for det du liker og elsker! Motgang gjør deg faktisk sterkere selv om det er sykt frustrerende. Du er ikke alene. Og jeg ønsker virkelig å klappe og heie frem de som har strevd etter å få et resultat spesielt hvis de har kjempet for det! For de fortjener det virkelig!! Alle fortjener det men det kan også se ut som noen går gjennom livet uten å falle fordi de skjuler det. Alle bør heies på! Men husk det er ikke farlig å vise at du faller! Du er ønsket, elsket av mange og vi trenger virkelig deg!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *