Jeg skulle ønske jeg følte meg god nok!

Categories Du er verdifull♥️

Jeg skulle ønske at jeg følte meg god nok
Jeg skulle ønske jeg var stolt av det jeg fikk til
Men sannheten er at det gjør jeg ikke
Jeg tenker på alt jeg ikke fikk til eller får til
Det er sannheten
En sannhet som jeg skulle ønske ikke var en sannhet
Når jeg ser meg selv i speilet ser jeg meg
Og ser alt som gikk galt
Jeg ser alle feilene du ser
Jeg lover
Men det jeg egentlig bør se
Er å se på alt jeg en gang og nå fikk til
Jeg burde ikke tenkt tanken en gang på at det var noe jeg ikke fikk til som noe negativt
Bare noe jeg kan jobbe med
Du har vell ditt også?
Men jeg tenker mye på det
For jeg bryr meg hva andre tenker om meg
Hvem gjør ikke?
Jeg husker de kommentarene folk har sagt til meg
Og det er den eneste sannheten jeg forteller meg av og til
Når jeg sitter i mørket alene
Men hvorfor gjør jeg det?
Men mest av alt
hvorfor sa du negative ting til meg?
Visste du hvor mye det kunne skade?
Jeg tenker at folk må vise kjærlighet
For hvis det er noe som bør utelukkes i verden
Er det de negative tingene folk har sagt
For jeg vet jeg er sterk
Og du er sterk
Ingen vet hva jeg har stått i
Og ingen vet hva du har stått i
Men vet du hva jeg er stolt!
Jeg er så stolt
For mest sannsynlig hvis du hadde levd livet mitt
Hadde du falt før du fikk på mine sko
Men en historie
Det har jeg
Og jeg kan bruke den til det beste
Og det ønsker jeg
For jeg ønsker å være god
Jeg ønsker å se mennesker
Og oppmuntre mennesker
Selv om jeg også har opplevd dritt
Gode ord kan vare evig
Negative ord kan folk slutte med
Vis heller kjærlighet
For du hadde nok helt ærlig ikke klart deres liv heller bedre enn dem.
Husk alltid vis kjærlighet
ALLTID
Husk det♥️

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *