En firkløver som betyr lykke!

Categories Blogg

I dag når jeg satt ute i gresset og solte meg så jeg en trekløver og tenkte på bestefaren min. Når jeg var liten snakket bestefaren min og jeg om det vi fant i naturen. Han var tidligere snekker, og hugde mye trær. Han fant en firkløver til meg og sa at det betyr lykke. Å det var sant. Min barndom var helt fantastisk. Å være med bestefaren og bestemoren min var virkelig lykke. Men jeg fant ikke firkløver i dag, men i dag også var jeg med bestefaren og bestemoren min. Det er fantastisk. Samme er det med moren og faren min og søsknene mine. Egentlig hele familien. Jeg har vært veldig heldig.

Nå skal jeg fortelle videre om dagen min. I dag begynte jeg å gå tur med Alicia. Det har vært varmt og jeg har sola meg mye. Deretter var jeg i 60 års bryllupsdag til besteforeldrene mine! Jeg har ikke lest idag men koset meg veldig i solen. Jeg har prøvd å være ute i nesten hele dag. Det er fantastisk når det er sol og sommer. Jeg gleder meg til å studere også til høsten igjen.

Så var vi på Dalsåsen i Notodden. Det var bratt men godt når man kom på toppen. Det er godt å kjenne at man lever.

Alicia var litt sliten i dag så hun måtte bæres litt.

Resized_20210530_121855.jpeg

Og dette er hos besteforeldrene mine i 60 års bryllupsdag.

Dagen endte med en photoshoot og noen tiktok videoer i hagen.

Jeg har hatt en fantastisk dag. Jeg er superfornøyd!

Bilde_2.jpeg
0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *