Er det påske så er det påske!

Categories Blogg

Min vekt er litt over normalen. Jeg skal prøve å gå ned i vekt. Men likevel tror jeg det er sunt å kunne kose seg litt! Spesielt når det er påske! Det var jo da Jesus døde på korset og sto opp igjen! Tenk så fantastisk! Da betyr ikke vekt noe. Men det som er litt viktig er å ikke dømme mennesker for sin vekt. Det er mange grunner til at vekten er som den er. Det er alltid en grunn. Om det er overspising, medisiner eller annet. Jesus bryr seg ikke om vekten min, og han vil snakke med meg når som helst. Hvis det er en som skulle dømt meg hadde det vært Gud. Men for en fantastisk Gud jeg har! Han er med meg opp i vekt, og han er med meg ned i vekt!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *