I dag har jeg bada!

Categories Blogg

I dag har jeg hatt mitt første bad i Heddalsvannet. Det var veldig kaldt men det har vært en varm dag i dag. Jeg har vært litt ute, men også litt inne siden jeg har blitt solbrent. Allerede.

Jeg startet dagen med å gå en tur med Alicia. Da møtte jeg noen jenter på ungdomsskolen som hilste på meg mens jeg gikk tur. Det var veldig koselig.

I dag bestemte jeg meg for å bade dersom jeg fikk 9000 følgere på tiktok, og det fikk jeg. Da ble det et bad på meg.

Jeg har lest litt i Jazz Thorton sin bok. Den er veldig bra. I boken handler det om hvor fort vi dømmer de som ikke klarer mer, de som tar selvmord, og at det er viktig å si at de IKKE er oppmerksomhetssyke.

Så ser jeg på sommerhytta.

Det har vært en veldig bra dag. Også gleder jeg meg mye til i morgen.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *