I dag har jeg egentlig ikke gjort så mye!

Categories Blogg

I dag har jeg lest en del. Det er så utrolig spennende å lære om hvordan barn og mennesker generelt lærer rundt seg. At de lærer gjennom det sosiale, gjennom hjernen og delt oppmerksomhet. Delt oppmerksomhet er oppmerksomhet på samme gjenstand. Jeg gleder meg så til å studere enda mer og lære enda mer. I dag var det den første gangen i år jeg syns det har vært vanskelig å lære hva som står i boken. Det er fordi det er en dansk bok. Men utrolig spennende når jeg først forstår det.

Så har jeg sprunget en runde rundt friidrettsbanen. Jeg har lagd en del videoer som du kan se på YouTube på jegermeg98.

Så har jeg sett på filmen fatherhood og back on the net. De er utrolig spennende og fine filmer. Men nå er det kveld.

Vi snakkes i morgen.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *