I dag har jeg prøvd paddle board!

Categories Blogg

I dag har jeg lest veldig mye, det var utrolig interessant bok som handlet om selvfølelse og hvem man er. Jeg lærte så utrolig mye. Jeg ville bli ferdig med boken og det klarte jeg. Da blir det å begynne å lese til universitetet. Det kommer jeg tilbake til etterpå.

Jeg fikk melding av posten at jeg hadde fått pakke på posten. Paddle Board kom endelig. Det tok ikke lang tid før jeg prøvde det men jeg måtte få litt hjelp av moren min og søstrene mine. Jeg er heldig som har de.

Det var så fantastisk å være på Paddle Board og jeg så naturen på en annen måte. Jeg må øve en god del mer men det var utrolig spennende. I tillegg er det viktig å ha redningsvest som jeg ikke hadde, og mennesker rundt som venner eller familie. Ellers kan det være farlig. Det å bruke naturen på slik måte elsker jeg og jeg elsker spesielt vannet.

Helt i slutten av dagen lånte jeg bøker fra USN biblioteket som jeg kommer til å lese. Dette blir interessant!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *