I dag har vært en bra men slitsom dag! Mål for uken!

Categories Blogg

I dag har jeg vlogget for LifeWorkshop på Snapchat. Jeg er alltid spent om jeg får gjøre det igjen, hehe. Denne uken har jeg begynt på undervisning på Campus. Det var veldig fantastisk. Jeg har også kjøpt hudprodukter og litt sminke. Ta vare på meg selv egentlig.

Målene for uken er som følger

Hver dag skal jeg lese i pensumbøkene mine så det skriver jeg ikke.

Mandag: prøve å starte uken så bra som mulig. Få i meg frokost, lunsj, middag og kvelds. Stå opp tidlig.

Tirsdag: prøve å gjøre noe for noen. Skal også til legen

Onsdag: prøve å rydde litt på rommet. Gå en ekstra tur.

Torsdag: prøve å rydde litt på bade

Fredag: prøve å kose meg veldig

Lørdag: slappe av. Prøve å finne ulike måter å slappe av

Søndag: slappe av. Rydde litt i huset.

Dette var min uke. Jeg håper virkelig jeg får det til. Jeg kjenner at jeg har litt migrene men det skal bare gå. Selvfølgelig hviler jeg også.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *