Idag har jeg gått til Alfarnuten!

Categories Blogg

Idag ble det ikke en slappe av dag. I dag tok vi turen til Alfarnuten. Det var en helt fantastisk tur. 

Vi fant en lavo. Jeg elsker når man finner slike ting.

Vi tok også en del pauser på turen siden det var 5 km frem, og 5 km tilbake.

Bilde_2.jpeg

Det var en del myr og gjørme, men er det ikke slik det skal være på tur? Fantastisk med sol og varme.

Bilde_3.jpeg

Når vi kom til bekken vasket jeg føttene mine siden de var skitne av gjørme. Akkurat som Jesus gjorde for disiplene sine. Jeg gikk med shorts og T-skjorte.

Bilde_4.jpeg

Etter 2 timer så vi Alfarnuten og vi ble utrolige glade. Vi var snart endelig fremme.

Bilde_5.jpeg

Når vi kom til toppen måtte jeg finne kikkerten frem.

Bilde_6.jpeg
Bilde_7.jpeg

Her er det et bilde med søstrene mine.

Bilde_8.jpeg

Og hundene var med. Den ene mer sliten enn den andre.

Bilde_9.jpeg

Så skrev vi i boken som var litt gjemt inn i en boks på Varden. Så var det på vei ned igjen der jeg fikk en aketur.

Bilde_10.jpeg

Og snø må til. Alicia elsker snø.

Bilde_11.jpeg

Alicia fikk bade litt i bekken.

Bilde_12.jpeg

Så kom vi til bilen igjen. En fantastisk tur.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *