Jeg kan ikke si hvem jeg er uten at Gud blir nevnt!

Categories Blogg

Jeg har ofte tenkt på hvem jeg er. Hva er egentlig meningen med livet. På barneskolen prøvde jeg å forklare hvem jeg er uten å ta med Gud. Men jeg fant raskt ut at det går ikke.

For det går ikke an å nevne noen som har skapt meg og elsker meg for akkurat den jeg er. Som har formet meg.

En som ikke dømmer for mine feil, men elsker meg like mye. En som vet at feil er slik verden er. En som jeg ikke trenger å forklare hvorfor jeg ikke tilbringer tid med. En jeg ikke trenger å forklare hvorfor jeg gjør slik jeg gjør fordi han vet. En jeg kan snakke med alt om. En som vet alt om meg, men dømmer meg ikke. En jeg kan tilbringe tiden med så mye jeg vil, og han har alltid tid.

Når jeg ser meg rundt ser jeg virkelig en nydelig natur. Jeg tror at den naturen er skapt av Gud.

Jeg har funnet ut at jeg er nemlig hans datter.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *