Jeg ville alltid være der for deg, men det er egentlig bare en som kan være der for alle sammen!

Categories Blogg

Jeg fikk virkelig en tanke «Du kan ikke være der for alle, for det er det jeg som skal være». Det var utrolig vondt, men også trygt å høre. Jeg tenkte, hvorfor i all verden kan ikke jeg være der for alle? «Jo fordi menneske kan bli rammet av så utrolig mye. Du vet ikke hva mennesker opplever akkurat nå». Jeg er kristen, og har vært kristen fra jeg var liten. Men denne bloggen skulle ikke være slik, denne bloggen skulle være for alle sammen. Alle religionene, og ikke et sted til å snakke om hva Gud har gjort for meg. Hvis det er en ting jeg har lært er at alle ord kan bli vridd på og forvrengt. Absolutt alle ord kan tolkes på utrolige ulike måter. Jeg vil ikke tvinge deg på en tro, for det er virkelig helt ditt og mitt valg hva vi skal tro. Jeg liker egentlig å snakke mest om troen hvis noen spør meg. Men noen ganger har jeg tenkt på de som faktisk må leve helt alene og bare stole på Gud hvis de skal stole på han. Altså ingen mennesker eller noe annet. Bare Gud som de ikke kan se. Jeg har opplevd tvil jeg også, og tenkte at dette kommer jeg ikke så langt med. Men kristen tro handler ikke om å lese i bibelen, det handler ikke om å synge høyest, eller skrike ut mest om man er kristen. Det handler om å tro i hjerte sitt. Jeg er slik at jeg tror mennesker er her på jorden for vi trenger hverandre. Vi trenger å se hverandre, vi trenger at vi alle bryr oss om hverandre. Vi trenger å føle oss betydningsfulle. Du er betydningsfull. Det er mange som elsker deg, du er betydningsfull her på jorden. Hvis du virkelig ikke har oppdaget det enda lover jeg at du opplever det snart. Du kommer virkelig til å få det bedre. Uansett hvordan livssituasjon du er i. Jeg er her for deg. Jeg bryr meg om akkurat deg. Hvis det er noen som virkelig ikke føler seg verdifull for at dere ikke får hjelp hele tiden, er det fullstendig motsatt. De bryr seg virkelig om deg! Jeg lover!

Jeg fikk veldig en følelse at jeg virkelig kan være der for dere. På bloggen. Men jeg kan ikke se alle situasjonene. Det kan ingen. Tenk så mange mennesker i verden som finnes. Noen har det veldig bra, noen helt motsatt. Vi må bare være der for hverandre uansett hvilken situasjon mennesker er i. For akkurat du er viktig. Ingen stemme er viktigere enn din, for alle er betydningsfulle. Alle stemmer er viktige. Vi sitter med ulike erfaringer og ulike bakgrunner. Vi sitter med ulike tolkninger av dette jeg har skrevet nå. Noen vil aldri lese denne bloggen igjen, men andre har lyst til å lese videre. Beklager at jeg ikke har vært der i det siste, men jeg har virkelig tenkt mye på dere. Det betyr ikke at dere er mindre viktig, absolutt ikke. Jeg har bare trengt ord for å virkelig forklare at du er betydningsfull. For du fortjener kun de beste ordene! Tusen takk at du er du! 

Smartphone, Å Ta, Bilde, Bylandskap

https://www.youtube.com/watch?v=yvppbNfmI-M

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *