Livet er fylt av overraskelser!

Categories Blogg

Livet er mye. Det er både gode og dårlige hendelser, dager, måneder, år og situasjoner. Men livet er virkelig fylt av overraskelser. Når jeg var liten skulle jeg bli popstjerne. Jeg skulle være den beste sangeren i verden. Men det ble jeg ikke.

Men i den siste tiden med korona og greier har det vært en litt tøff tid. Sannsynligvis for de fleste.

Gjennom denne perioden skjønner jeg mer viktigheten av å stå sammen. Livet er mer fantastisk enn jeg noen gang kunne tro. Jeg setter mer pris på hverdagsgleder og situasjoner i hverdagen. Ikke minst er jeg faktisk superstolt av hvem jeg er. Vi klarte å stå gjennom dette med familie, venner, kjente og hele Norge! Tusen tusen takk til dere også!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *