Redningen min!

Categories Blogg

Igår skrev jeg at jeg skulle skrive om troen min. Idag har familien min og jeg gått tur til Borgarårsnatten. Det var utrolig fint!

Når jeg var på toppen tenkte jeg på Daniel i løvehulen. Tenk hvor mye han ba! Heldigvis handler ikke troen om hvor mye vi ber men at Gud sin egen sønn døde for oss! Det er fantastisk! Jeg kom i tanke på den bortkomne sønnen som kom hjem igjen. Tenk så fantastisk! Slik er Gud også! Mange ganger tenker jeg på at vi kan ta feil valg men det er så utrolig at Gud tar oss imot uansett hvilket valg vi tar! Det er helt fantastisk! Nå har jeg bare lyst til å leve for ham!

Jesus betyr Gud frelser. Gud frelste oss faktisk! Så fantastisk! Gud reddet meg faktisk! Og under trafikkulykken jeg var i følte jeg at jeg virkelig ville gi livet mitt til Gud!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *