Jeg skulle ønske jeg så meg selv slik andre gjorde det!

Categories Blogg

Jeg skulle ønske jeg så meg selv slik andre gjorde det
Jeg skulle ønske jeg følte at jeg alltid var god nok
Men helt ærlig det gjør jeg ikke
Man vet ikke historien til andre
Ingen vet historien min heller
Ikke dag for dag
Husk at det alltid er en grunn for at folk er slik de er
Det er nok ikke tilfeldig hvem man møter på sin vei
Noen er som roser som stikker
De er fine å se på
Men kan ødelegge veien hvis de kommer på rett tidspunkt og man snubler
Men man kan få lærdom av det også
Andre er de nydeligste blomstene noen gang
Også forsvinner de
Helt plutselig
Er det ikke rart?
Jeg skulle ønske folk så verdien sin
Og ikke tråkket på andre
For jeg tror alle har et behov for å bli sett
Føle seg verdt
Husk å alltid gjør det med andre
Vis dem hva de betyr
Og du får mulig se deg selv også gjennom andre
Hvis alle gjør det
Så blir verden god
Har jeg håp om♥️

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *