Verdensdagen for psykisk helse! Husk at du er verdifull!♥️

Categories Du er verdifull♥️

I dag er det verdensdagen for psykisk helse og det er så mange jeg kjenner som har det veldig vanskelig. Men husk at vi alltid står sammen!♥️

Jeg tror vi må minne hverandre mer på hvor viktige vi er for hverandre. Spesielt se de som har det vanskelig. Jeg har noe jeg vil si til akkurat deg som leser dette. Jeg vil bare si til deg at du er viktig og verdifull!♥️ Jeg vet at du klarer det uansett hvor vanskelig ting er🥰 Jeg lover hold ut og fortsett å gå♥️ Jeg holder deg i hånden og heier på deg for hvert minste skritt du tar! Du kommer deg ut av det mørket du er i. Du er helt fantastisk person, og du trengs i denne verden. Ikke gi opp🥰Vi har bare en av deg og du er fantastisk!♥️ Heier på deg og du er ikke alene♥️ Det er en hard kamp men vi skal klare det sammen!
Jeg heier på deg og du er ikke alene♥️

https://youtube.com/shorts/s9oTjVP29EU?si=LrkVX9nmEVmV_4oT

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *