25 års dagen min! Første bursdag uten pappa!

Categories Blogg

Tusen takk for alle gratulasjonene jeg fikk til 25 års dagen min♥️🇳🇴 Det betydde veldig mye! Det var en som jeg savnet veldig, og måtte besøke. Jeg satt blomster på graven hans. Han visste hvor mye 25 års dagen min betydde for meg! Jeg var hans lille prinsesse! Det har ikke vært lett de siste årene med sykdom og skade etter trafikkulykken. Jeg må ha trent meg opp veldig med både å gå men også språket. Det har ikke vært lett. Så skjer det med pappa. Jeg vet at jeg var pappas prinsesse og i går satte jeg blomster på graven hans som jeg hadde plukket men vi kjøpte også lyse rosa potterose. Han var og er viktig for meg. Han elsket at jeg kom hjem med blomster jeg hadde plukket♥️ Det var en sterk bursdag og det er aldri gitt at man får de dagene man får. Derfor er det viktig å sette pris på mennesker og vise at de har betydning! Hundene fikk stor plass i går også!♥️🥰 Større kjærlighet enn det hunder gir klarer ofte ingen å gi. Mamma var en superhelt igår. Feiret med søstrene mine, mamma og hundene mine. En så fantastisk bursdag jeg kunne få fordi jeg hadde de!♥️🥰🌺🥳

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *