Håper dere får en så god jul som mulig!

Categories Blogg

Vi ønsker dere en så fantastisk jul som mulig. Julebilder ble tatt i går og det er nok det vi klarer dette året. selvom vi sørger over pappa så prøver vi alt vi kan for å gjøre det så bra som mulig.

Uansett hvor mye vi sørger så får vi han ikke tilbake men han vil alltid være i hjertet vårt!

Julvebilder i år hadde jeg gledet meg til. Men det var nesten at vi ikke tok de. Det var sorg. hundene mistet bestefaren sin for ca 1 uke siden, og jeg mistet pappaen min. Ser også at hundene syns det er vanskelig, ikke bare fordi vi har sorg men faktisk i dag opplevde jeg at spesielt den ene hunden lette etter bestefaren sin. Pappa døde brått, men hun satt på fanget hans nesten hele dagen på samme dag han døde. Hun pleier å elske bestefaren sin men det var som hun visste noe kom til å skje selvom det ikke var tegn til noe på han. Han døde brått og altfor tidlig.

Denne julen blir annerledes og jeg spør og håper virkelig dere svarer og at dette kan publiseres her: for jeg trenger tips til hva hundene og jeg kan gjøre for at de får en så god jul som mulig.
Vi prøver å leke og slikt men de leter fortsatt etter bestefar.
Så tips mottas med stor takk!♥️
Dette skjedde også på 14 årsbursdagen til dvergpuddelen vår. Vi ønsker dere en så god jul som mulig og vi prøver også å få en så god jul som mulig♥️ men mulig vi trenger litt tips

Har lurt på å skrive dette, men så har jeg tenkt at vi klarer å finne på aktiviteter selv, men nå hadde det vært fint med litt tips♥️ Og ja sorgen blir enklere etterhvert men det er nå vi trenger tipsene både inne og ute aktiviteter. Vi kommer uansett til å stå sammen og publisere her. Jeg tror det er viktig å bruke denne bloggen nå. For spesielt trenger jeg det. Og hvis det kan hjelpe noen så betyr det mye! For mange mennesker har det utfordrende å jeg føler det er viktigere enn noen gang å vise medfølelse, og medmenneskelighet.

Stor kjærlighet fra oss

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *