Min umistelige kjære gode fantastiske pappa dro til himmelen 15.12.22!

Categories Blogg

Det var en dag jeg skulle ønske aldri hadde fantes. Ja det var bursdagen til den ene hunden min, han ble 14 år. Jeg hadde gledet meg til den dagen. Slik er det.

Det var som en helt normal dag, men også litt bedre enn en normal dag. Hunden min ble feiret mest på starten av dagen. Deretter gikk dagen som normalt. Ved middagsbordet snakket vi om hvor mye vi gledet oss til jul. Pappa visste godt hvilken dessert han ville ha. Multekrem!

Så skjedde det uvirkelige helt brått. Plutselig var du borte. 

Verdens beste pappa døde. Dagen ble fra en fantastisk dag til et mareritt. Jeg har ikke klart å skrevet noe om dette før, men nå skriver jeg det. Jeg legger ut det første jeg skrev, og det forblir for denne dagen.

Pappaen min 15.12.22🕊️♥️

Du har vært en helt fantastisk pappa! Jeg elsker deg. Jeg skal prøve å beskrive deg med ord med tårer i øynene. Det var så utrolig vondt at du forlot oss igår! Det er uendelig trist. Jeg bare ønsket at du våknet, men du gjorde ikke det.

Pappaen min du har vært og er den beste pappaen i hele verden. Du har vært helt unik. Du har virkelig et hjerte av gull. Du har vært en mann som jeg har sett opp til. Som har beskyttet oss og ønsket alt det beste. Du er og har vært min superhelt. Du har vært der for oss! Ord blir liksom for tomme når jeg skal forklare hvem du er. Du motiverte meg til så mye. Du lot meg være meg selv. Du bygde selvtilliten min opp. Du var der for meg pappa. Du var der for alle. Og du er her fortsatt i hjerte mitt. Du er den sterkeste pappaen i hele verden, og nå har himmelen fått deg.

Akkurat nå klarer jeg ikke se opp på stjernehimmelen. Jeg vet du er der men jeg føler også du passer på oss i hjertet. Jeg elsker deg. Og du er virkelig den beste pappaen i hele verden. Jeg gleder meg til en klem igjen, og møte deg. Jeg vet du er hos Jesus nå. Og du passer på oss.

Jeg kommer til å savne klemmene dine og armkroken din.

En hånd å holde i er stort.

Det hadde du alltid

Du holder min hånd fortsatt og går ved siden av meg

Og løfter meg opp når jeg faller

Din humor var viktig

Og jeg vet du nå kan gå rundt der oppe i himmelen

Og du venter på oss når tiden vår er inne

Du kommer til å løpe mot oss

Og gi oss en klem

Jeg elsker deg pappa og allerede nå har jeg en uendelig savn etter deg

Himmelen har fått en nydelig engel, og denne gangen for oss var det dessverre deg♥️

Han døde brått. Ikke ventet i det hele tatt.

1 kommentar

1 thought on “Min umistelige kjære gode fantastiske pappa dro til himmelen 15.12.22!

  1. Trist for dere alle Kristiane. Min far døde på samme dato i fjor,men vi var godt foreberedt etter lang tids sykdom og svekkelse. Håper dere kan få en grei jul og ønsker deg alt godt. klem fra Toril

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *