I dag er en dag med glede men også med tårer også. Første jul uten pappa!

Categories Blogg


I dag er en dag med glede men også med tårer. Første jul uten pappa!
I dag er det veldig blandende følelser. Jeg elsker julen til vanlig for vi er en familie som er mye sammen. Jeg er veldig takknemlig for det men nå er det veldig utfordrende når en er borte. Det er veldig mye sorg. Det er 1 uke og to dager siden pappa forlot oss og dro til himmelen. Han ønsket multekrem til dessert og det er veldig vanskelig å være en mindre.
Men for meg er det også en trøst at vi kommer til å møtes igjen en gang.

Jeg gruer meg til kirkeklokkene ringer. Selvom det er vakkert er det utfordrende.

Men i går pyntet vi huset og vi skal ha en enorm kjærlighet.

Det er en tid for glede og det er en tid for sorg. Nå har jeg sørget men idag skal jeg forsøke å prøve alt jeg kan for å få en så god julefeiring som mulig for meg. Gleder meg til å vise dere mer hvordan min første jul uten pappa ble.med håp at det kan hjelpe noen andre.

Ting kan være veldig vanskelig. Det er en tid til sorg men det er også en tid for glede.

En perfekt jul trengs ikke, så lenge det er kjærlighet i hjertet og at man tar vare på seg selv og andre.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *