Igår var det utrolig utfordrende! Julen blir aldri det samme men en verdig jul hadde du ønsket hvert år for oss!

Categories Blogg

Julen har nå blitt en vanskelig høytid. Det er helt klart. Å miste pappaen sin som er en umistelig pappa er utrolig utfordrende.
Jeg bor fortsatt hjemme. Pappa og jeg var med hverandre nesten konstant. Det var slik vi var, spesielt det siste året når han holdt på å miste livet sitt sist jul. Men det var ingen ting å si med det som var i år. Helt ulike årsaker.
Pappa julen blir aldri det samme, men jeg lover jeg skal prøve å gjøre det jeg klarer for at det blir så verdig som mulig hvert år.

Du tok min hånd
Jeg tok din hånd
Og vi bare satt der
Vi sang
Vi spilte
Vi lyttet
Og vi lo
Vi gråt

En brikke i mitt puzzlespill er nå borte. Og jeg finner den ikke igjen. Hvor har du blitt av pappa?

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *