Et hjerte til dere som trenger det spesielt idag!

Categories Blogg

Jeg sender et hjerte til deg som kanskje har det ekstra vanskelig idag. Deg som kanskje sitter alene eller har mange rundt deg som fortsatt føler deg alene. Deg som ikke har noen nær og deg som har mange. Deg som ikke føler seg elsket, verdifull eller fantastisk og deg som virkelig føler seg elsket. Jeg sender hjerte til alle men spesielt de som har det tøft.
Jeg kan allerede se de dråpene i havet som har kommet fra tårene mine. De gir kunnskap og styrke. Det er sykt tungt. Men om det er noe jeg kan ta med meg så er det vel så kan det være å at jeg kanskje få litt mer lærdom og kunnskap, og kan være der for flere. Jeg skjønner mer hvordan jeg har det i sorg og kan kanskje forstå mer hvordan andre har det kanskje selvom ingen kan forstå hverandre fullt ut.

Vi må stå sammen. For jeg trenger deg! Og du er verdifull for meg! Uansett! Ikke glem det!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *