Jeg ble reddet! Jeg overlevde!

Categories Blogg, Du er verdifull♥️

Tw:
3 juni 2024 i år tok jeg å forsøkte å ende mitt liv💔 Jeg følte meg så uønsket, så knust. Det har vært mye i livet mitt og ikke minst en del traumer. Men jeg følte meg i veien. Jeg følte at verden var bedre uten meg. Hvis jeg hadde en usynlig knapp hadde jeg brukt den ganske mye. Det var det tyngste jeg noen gang har opplevd. Jeg vil bare være ærlig fordi det kan hjelpe andre mennesker en gang. Verden er ikke bedre uten oss. Verden er bra med oss. Forsøket var ikke mislykket. Jeg ble reddet! Det er måten man ser det på! Det er det viktigste. Fordi det ble ikke mislykket. Ja jeg lyktes ikke med det jeg ønsket. Men det var ikke det jeg ønsket. Jeg gråt før og jeg følte det ikke var noe valg. Jeg var knust. Helt fullstendig ødelagt. Husk å pass på ordene du bruker. Jeg overlevde og jeg kjempet. Og jeg ble reddet. Og nå vil jeg bruke livet mitt til å prøve å ikke la noen føle på den følelsen jeg hadde da jeg sto der. Det var et alvorlig forsøk og hvis ingen hadde vært der hadde jeg ikke overlevd. Om jeg har mye skyld og skam. Gjett om. Hvorfor gjorde jeg det? Jeg mistet meg selv litt. Men hvis jeg ikke hadde hatt hundene hadde jeg forsøkt om og om igjen. For det er det viktigste jeg har. De er hjerte mitt. Men jeg følte jeg ikke var verdt for noen. Men det er ikke sant. Hundene elsker meg og verden trenger meg. De tankene de må forsvinne fra oss mennesker. Og mennesker må lære å se hverandre for akkurat den person de er. Å tusen takk til de som turte å ringe inn å si at jeg trang hjelp. Uten dere hadde jeg ikke vært her. Men nå skal verden få se en helt ny meg🌟 Å jeg har snakket med mange og de sier at jeg er virkelig en god hundeeier. Jeg er virkelig en bra person. Og det må jeg stole på. For jeg er det. Uansett om jeg prøvde å ende alt, så gjorde jeg det fordi jeg trodde det løste problemene for alle andre. Men når jeg kom hjem fra sykehuset så var det logrende haler som løp mot meg. Det var hunder som nusset meg og nesten ikke ville gi slipp. Og det er virkelig en sterk opplevelse. Verden er ALDRI bra uten deg. Du er bra akkurat som du er! Og verden trenger deg! Det er en grunn for at du lever her!

Ps: Jeg har hørt at en flaske koster 20 kr på butikken, 40 kr på kinoen og 60 kr på flyplassen. Akkurat samme flaske. Men den har helt ulik verdi der den er. Så hvis man ikke føler seg verdifull akkurat der så er man kanskje ikke på riktig plass💖

Jeg er stolt at jeg tørr å si dette her!💖

Ps: Til alle som tenker på det, jeg skulle ønske jeg ikke tok det forsøket. Da hadde jeg ikke fått skader og ekstra smerter. Det blir i tillegg til det man føler inn i seg. Men jeg er så glad jeg overlevde og at noen faktisk reddet meg💖 Jeg trodde aldri det men kroppen kjempet med å overleve! Men uten det forsøket kunne jeg gjort like mye. Så heller søk hjelp eller snakk med noen helt til de tror deg!💖 Vi er 8 milliarder i denne verden. Du er ikke alene💖

1 kommentar

1 thought on “Jeg ble reddet! Jeg overlevde!

  1. Jeg var også veldig nedfor i februar i år, det tok litt å skulle innrømme at jeg ikke hadde det så bra.

    Men jeg er så glad jeg sa i fra til noen, for nå har jeg det bedre og jeg ser lysere på fremtiden 💜💜

    Jeg er glad for at du ble reddet, husk at det kun finnes en av akkurat deg og alle har en plass i denne verden

    klem

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *