Vi har kjøpt en ny valp! Prinsesse Avalanna!

Categories Blogg


Avalanna er noe spesielt for oss, akkurat som alle hundene våre!
Avalanna har vi ventet på leeenge. Ja vi har 4 andre hunder, men det er like spennende hver eneste gang. Hver hund er spesiell. Jeg lover!

Avalanna ventet vi på lenge. Å jeg er så takknemlig for at vi fikk kjøpe henne av Kennel Minelos Dream!
Pappa som døde i desember i fjor (2022) var med og ønsket henne veldig i huset. Han så bildet av henne og lurte på om han kunne holde henne. Dette gjorde det spesielt. Det er den siste hunden hele familien valgte sammen. Og han gledet seg så til å møte henne. Dessverre fikk han aldri ha henne på fanget eller møte henne. Men jeg er sikker på at han ser oss og er med oss likevel♥️ Som sagt siste hunden vi alle sammen valgte.
Det er alltid svært spennende når en valp skal bli født. Og det var det spesielt med Avalanna også. Jeg er så glad at alt gikk bra med henne og at vi fikk henne i hus og kennelen vår♥️🥰 Hun er virkelig vår prinsesse og jeg gleder meg til å ha henne hele tiden!♥️🥰 Hun er virkelig i sitt evige hjem♥️🥰

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *